1.
Grija față de echipa cu care ne îndeplinim obiectivele. Doar împreună rezultatele organizației vor fi cele așteptate.
Echipa noastră este formată în acest moment din 20 de membri.
– ne place să ne începem ziua cu zâmbetul pe buze, bucuroși că putem creiona împreună „piedestale” pentru îndeplinirea obiectivelor;
– ne place să ne finalizăm ziua cu zâmbet, mulțumitori și plini de recunoștință că ne-am putut baza unii pe alții la nevoie, că am beneficiat de suportul și implicarea managerului și a echipei suport;
– ne place să oferim ajutorul, deoarece empatia, asertivitatea, comunicarea pe orizontală și verticală, feedback-ul sandwich sunt fundamentul dezvoltării noastre personale și profesionale.
2.
Grija față de clienți: Clienții noștri sunt elementul important din ecuația organizației noastre.
– ne place să ne întâmpinăm clienții optimiști, dornici să le oferim soluțiile cele mai viabile pentru ei;
– ne place să citim în ochii clientului mulțumirea, în momentul în care produsul este vândut, serviciul este prestat, sau lucrarea este executată;
– ne place să ne tratăm clientul ca pe propriul nostru stăpân, deoarece expansiunea organizației noastre este în concordanță cu relația cu colaboratorii, clienții noștri;
3.
Grija față de cei din jur – Împreună putem creiona o lume mai bună.
– ne place să ne implicăm în comunitate, să investim în relațiile cu cei din jur, să oferim produse și servicii care să acopere nevoile clienților;
– ne place să ne focusăm pe aspectele pozitive ale relații, să ne protejăm și să ne menținem relațiile;
– ne place să gestionăm situațiile dificile și să căutăm soluții într-o manieră categorică, dar amabilă, rămânând fermi pe ceea ce credem că este corect.